Egy sikeres weboldalhoz nem csak maga a megjelenés fontos. Annak érdekében, hogy az oldal virtuális ajtaján belépjen a célzott közönség, nélkülözhetetlen a keresőoptimalizálási (SEO) stratégiák használata. Gondoljunk rá úgy, mint a közösségi médiára – ha minőségi tartalmat osztunk meg, és a megfelelő célközösségnél jelenik meg, akkor megosztják és további olvasókhoz juthatunk el. Cikkünkben bemutatunk néhány jólbevált trükköt, amelyek segítenek és rálátást nyújtanak a linképítésre. Sikeres prémium linképítési stratégia 6 lépésben:
1. Célcsoport
Ha több látogatót szeretnénk vonzani, akkor két szempontra szükséges fókuszálni: ki a jelenlegi és az ideális közönségünk. Ez segít megtartani és bővíteni a jelenlegi csoportot, és új klienseket elérni, akik érdeklődnek az általunk kínált szolgáltatások iránt. Ennek érdekében, végeznünk kell némi kutatást a célcsoport megismeréséhez. Ez nem csak abban segít, hogy jobban megértsük őket, hanem lehetővé teszi annak meghatározását is, hogy ki a kívánt célközönség, és jelenleg elérjük-e őket a prémium linképítés segítségével.
2. Lista webhelyekről
Ha már tudjuk, ki a kívánt célcsoport, akkor készítsünk egy listát azokról a webhelyekről, amelyek segíthetnek eljutni hozzájuk. Rajtuk keresztül emberek megismerkedhetnek a mi, számukra még ismeretlen szolgáltatásainkkal.
3. Minőségi tartalom
Amennyiben egyedüli és színvonalas anyaggal rendelkeznünk, akkor elérjük, hogy más oldalak utaljanak a mi lapunkra. Ez azt jelenti, hogy versenyképes cikkeket kell létrehozni. Ha termékeket vagy szolgáltatásokat értékesítünk, olyan szöveget érdemes kiadni, amely válaszol az olvasók kérdéseire, vagy megoldást nyújt bizonyos problémákra. Adjuk meg nekik a keresett információkat, és több linket is kapunk az oldalunkhoz, mivel más webhelyek látni fogják a honlap tartalmának értékét.
4. Tartalom párosítása a webhelyekkel
Ha elégedettek vagyunk az általunk megírt szöveggel, itt az ideje elővenni a 2. lépés során megírt honlapok listáját. Kik fognak valószínűleg linkelni az általunk létrehozott cikkhez? Igyekezzünk megtalálni azokat a weboldalakat, amelyek illeszkednek az adott témához.
5. Kapcsolatfelvétel
Miután eldöntöttük, hogy mely portálokra esett a választás, itt az ideje elérni őket. Küldhetünk e-mailt, vagy a közösségi médián keresztül is lehet kapcsolatot teremteni. Annak érdekében, hogy növeljük az esélyét annak, hogy megkapjuk ezt a linket, ismerni kell az internetes oldalt és az olvasókat, akiket kiszolgál.
6. Közösségi média használata
És végül, osszuk meg az új szöveget olyan közösségi platformokon, mint például a Twitter, Facebook. Ezáltal lehetőséget adhatunk új emberek elérésére. Ha az olvasók kedvelik, megosztják és beszélnek róla a közösségi médiában, ennek eredményeként további linkeket is kaphatunk.
Összegzés
A sikeres stratégiának mindig arra kell irányulnia, hogy új közönséget és növekvő látogatottságot vonzzunk a honlapunkra. Bármi is legyen az iparág, az egyetlen kulcs a láthatóságnak és rangsorolásnak javításához a prémium linképítés.